Új Peugeot Boxer

*bruttó 7 416 800 Ft-tól.
Egy autó strapabíróságát és minőségét tesztelni kell, máskülönben sem a mérnökök, sem pedig a vásárlók nem kapnak pontos és valósághű képet az autó műszaki adottságairól.
Az új Peugeot Boxert 1500 órán keresztül tesztelték és mintegy négymillió kilométeren át vizsgálták a jármű mechanikus, műanyag és elektromos összetevőinek időtállóságát. A Boxer nem csak országúton, hanem hegyvidéken, földúton is járt -20 és +40 fok között a teszt során.

Ár: 5 840 000 Ft + áfától*

A modell elérhető az alábbi telephelyeken

Székesfehérvár

Cím: 8000 Székesfehérvár, Budai út 175
Telefon: +36 22 303 406
Fax: +36 22 303 306
Nyitva tartás, elérhetőségek, részletek

A BOXER SZÁMOS VÁLTOZATBAN KAPHATÓ:

• Zárt furgonplató-kabin és plató-duplakabin változatok áruszállításhoz,
• alváz-kabinalváz-duplakabin és padlólemezes alváz-kabin változatok felépítmény kialakításához.

Ezek mellett a Boxer ötféle megengedett össztömeggel készül: a 280-as sorozat 2,8 tonnás,  a 300-as sorozat 3,0 tonnás, a 330-as sorozat 3,3 tonnás, a 350-es sorozat 3,5 tonnás, a 400-as sorozat pedig 4,0 tonnás. A választási lehetőségeket tovább szélesítik a különböző hosszúságok és szélességek.
háromféle magasság (2,254 m, 2,524 m, 2,764 m) négyféle hosszúsággal (4,963 m, 5,413 m, 5,998 m, 6,363 m) kombinálható, így Ön akár hétféle változat közül (zárt furgon esetén) választhatja ki a legmegfelelőbb modellt.
hatféle rakodótérméret 8 köbmétertől (L1H1 változat) 17 m3-ig terjed (L4H3 változat), az ajtókat pedig úgy  méretezik, hogy a lehető legkönnyebb legyen berakodni a szállítani kívánt árut.
A lehető legnagyobb rakodótér biztosítása érdekében egyetlen köbcentiméter sem vész kárba. A kerékdob méretét például lecsökkentették, távolságukat pedig optimalizálták annak érdekében, hogy a legnagyobb rakodható padlószélesség alakuljon ki (a szélesség 1,422 m a kerékdobnál, 1,870 m maximális belső szélesség mellett).

 

KI- ÉS BERAKODÁS

A Peugeot Boxer nagyban segíti a ki- és berakodást:

  • A kerékdobok közötti szélessége 1,422 m, maximális szélessége belül 1,870 m.
  • A rakodóküszöb az egyik legalacsonyabb a kategóriában: 493–602 mm. A rakodóperem magassága pneumatikus felfüggesztéssel* tovább csökkenthető.
  • A hátsó ajtók 96-tól 270°* fokig nyithatók.
  • Egy vagy két oldalajtóval rendelhető.

*opció

 

ÖSSZTÖMEG

A Peugeot Boxer össztömeg tekintetében is az egyik legszélesebb választékot kínálja:

  • 2,8 tonna / 3 tonna / 3,3 tonna / 3,5 tonna / 4 tonna.

 

TERHELHETŐSÉG

Hosszúság, magasság alapján a Peugeot Boxer 8-féle változatot kínál.

Terhelhetősége 8-tól 17 m3-ig terjed, hétféle raktérmérettel, ezzel a szegmens egyik legjobbja.

 

HASZNOS SZÉLESSÉG

A lehető legnagyobb rakodótér biztosítása érdekében egyetlen köbcentiméter sem vész kárba.
A Peugeot Boxer rendelkezik kategóriájának egyik legnagyobb rakodható padlószélességével: 1,422 m a kerékdobnál, 1,870 m maximális belső szélesség mellett.

MÉRETEK

 

PROFESSZIONÁLIS IGÉNYEK

 

A Peugeot Boxer széles kínálata igyekszik megfelelni a legkülönbözőbb vállalkozói igényeknek :

  • rendelhető 3 személyes szimpla és 7 személyes dupla-kabinos változatban is;
  • a széles kínálatot tovább bővítik a Boxer alváz- és padlómezes alváz változataira építhető klasszikus és egyedi igényekre szabott speciális felépítményei. Legyen egy egyszerű platós, dobozos, egyedi mozgóárus, autómentő vagy akár betegszállító felépítmény, a lehetőségek tárháza szinte végtelen.

MOTOROK

A BlueHDi erőforrások takarékosabb üzemmódot biztosítanak mint elődeik. A 110 és 130 LE változatok nyomatékosabbak is az EURO 5-ös motoroknál.

  • 2.0 BlueHDi 110 LE  / 300 Nm
  • 2.0 BLueHDi 130 LE / 340 Nm
  • 2.0 BlueHDi 160 LE  / 350 Nm

BlueHDi – MADE BY „PSA”:

  • Saját gyártású motor a franciaországi TREMERY telephelyen.
  • Megbízható, több mint 12 000 000 db számban gyártott  2.0 HDi („DW”) motor használata.
  • A 2.0 literes „DW” motor  Euro 6-os változatából közel 500 000 db-ot értékesítettek 2013 óta.

A MINŐSÉG, mint fő szempont:

  • Az új 2.0 BlueHDi motort (DW10FU) több mint 10 000 órán át tesztelték tesztpadon, amely több mint 1,3 millió tesztkilométerrel egészült ki valós körülmények között.
  • A kipufogórendszernél a PSA FAP rendszerét alkalmazták, amely több mint 10 millió példányban készült 2001 óta.
  • A motor DELPHI típusú befecskendezéssel rendelkezik (1800 bar-on optimalizált befecskendezés).

Specifikus kishaszonjármű tesztelést dolgoztak ki, amely egy általános és egy Turbo tartóssági teszttel egészült ki:

  • Több mint 10 000 óra tesztpad üzem,
  • Folyamatos, teljes terheléses teszt 50%-al nehezebb körülmények között, mint egy normál személyautónál,
  • Tesztelés -30 °C fokos klímaszobában  (tesztpad üzem),
  • 16 000 működési ciklus, változó hőmérséklet mellett (személyautóknál általában 10 000 cikust bonyolítanak) amely 15 év időtartamú fokozott használatnak felel meg (indítás/„hideg járat” és gyorsítás).

Gazdaságos üzemeltetés:

SZERVIZINTERVALLUM

Hogy gépkocsija a biztonság, a teljesítmény és a kényelem szempontjából is megőrizze optimális működését, feltétlenül be kell tartani a rá vonatkozó karbantartási előírásokat. A karbantartási tervben ellenőrzések, folyadékfeltöltések és a gépjármű megfelelő működéséhez nélkülözhetetlen műveletek szerepelnek.

Az átvizsgálások gyakorisága és az elvégzendő műveletek a megtett kilométerek számától és a gépjármű életkorától függnek.  A gyártó által előírt szervizintervallum: 48.000km/2 év. Fokozott üzemeltetés esetén az ajánlott, de nem kötelező szervizintervallum 30.000 km/1 év. Fontos, hogy amennyiben 2 éven belül eléri a 48.000km-t, és elmulasztja szervizbe vinni gépjárművét, úgy a fenti mulasztásával okozott műszaki meghibásodások esetében elveszíti a garanciát a mulasztás miatt meghibásodott alkatrészek tekintetében. Természetes a 2 éves garancia változatlanul megmarad azon meghibásodások esetében, amelyek nem az előírt szervizintervallumok elmulasztása következményeként merülnek fel.

A beépített diagnosztika jelezheti Önnek ezen műveletek valamelyikének korábbi esedékességét egy visszajelző lámpa kigyulladásával.

Amennyiben Ön változtatott a használati körülményeken úgy, hogy azok a továbbiakban fokozott üzemeltetésnek minősülnek, a továbbiakban fokozott karbantartási előírásokat kell alkalmaznia.

A fokozott üzemeltetésnek megfelelően a fokozott karbantartásra vonatkozó ajánlást javasoljuk a következő esetekben:

  • állandó váltott üzem,
  • városi használat (pl. taxi, mentőautó, 20 km/h alatti átlagsebesség).
  • rövid útszakaszok (kevesebb mint 10 km) gyakori megtétele hideg (több mint egy órája álló) motorral,
  • hosszabb tartózkodás:
  • poros levegőn,
  • olyan országokban, ahol a PEUGEOT ajánlásainak nem megfelelő üzemanyagokat forgalmaznak,
  • B20 vagy B30 típusú biodízel vagy több mint 3% metanoltartalmú benzin (akár alkalmi jellegű) használata

 

DIGITÁLIS TACHOGRÁF

A digitális tachográf* 4 tonnás vagy nagyobb össztömegű járműveknél kötelező tartozék, használatát európai jogszabály teszi kötelezővé.
A digitális tachográfot sebességszabályozóval látták el. A menetadatokat memóriakártyán rögzíti, és beépített nyomtatóval is rendelkezik.
*opció

 

TOLATÓKAMERA

A hátramenet közben végrehajtott precíz manőverezést a tolatókamera* távolságjelző vonalakkal teszi még egyszerűbbé.
A harmadik féklámpa mellé beépített kamera tolatás közben automatikusan bekapcsol, a képet pedig az érintőképernyőn jeleníti meg.
*opció

 

KAPCSOLAT

Hogy menet közben is könnyedén intézhesse céges ügyeit, a Peugeot Boxer Active szintnél opcióként tartalmazza a Bluetooth® kihangosítót és az USB-csatlakozót. Az 5″-os érintőképernyő, mely szintén opció az Active szintnél, egyedülálló a szegmensben. Opcióként természetesen navigáció is rendelhető.

 

ÜLÉSEK

A teleszkópos* vezetőülés esetében a sofőr súlyához igazítható a rugó csillapítása, ezáltal biztosítva még nagyobb kényelmet.
A háttámla dőlésszöge, az ülés magassága állítható.
A középső ülés háttámlája előredönthető, írófelületként használható.
A középkonzolon iratrögzítő is helyet kapott.
*opció

 

PROGRAMOZHATÓ TEMPOMAT

programozható tempomat és sebességhatároló Active szintnél az alapfelszereltség része (a 3.0 l HDi erőforrás esetén sebességhatároló nélkül). Segítségével a jármű sebessége a beprogramozott sebességen tartható bármilyen domborzati viszonyok között úgy, hogy a vezetőnek nem kell a gázpedálra lépnie.

 

ESP

A Boxer szériában tartalmazza az ESP-t.

Az ESP része a

  • kipörgésgátló,
  • dombsegéd és
  • terhelésfüggő adaptív fékerő-szabályozás.

kipörgésgátló a hajtott kerekek kipörgését figyeli, és a fékre, illetve a motor fordulatszámára hatva állítja vissza a tapadást.
dombsegéd akkor kapcsol be, ha a jármű áll, a motor jár, a vezető lába a fékpedálon van, és öt százalékosnál meredekebb emelkedőn előremeneti vagy hátrameneti sebességfokozatban van. Ilyenkor a fékrendszer még két másodpercig megtartja nyomását, miután a sofőr levette a lábát a fékpedálról, ezzel is megkönnyítve az elindulást, megakadályozva, hogy a jármű visszaguruljon, akár teljes terhelés mellett is.
A terhelésfüggő adaptív fékerő-szabályozás a terhelés és tehereloszlás függvényében szabályozza azt a pontot, ahol az ESP beavatkozik, így a jármű még stabilabban követheti az utat kritikus helyzetekben.

 

GRIP CONTROL

Az intelligens menetstabilizáló rendszer (GRIP CONTROL)* az ESP továbbfejlesztett változata, amely nehéz terepen vagy csúszós úton (pl. sárban, homokban, hóban) javítja a tapadást.
A műszerfalon elhelyezett gombbal aktiválható, ha lecsökken a tapadás, a kipörgésgátlótól átveszi a stafétát, a jobban tapadó kerékhez továbbítja a hajtást, így javítja a tapadást, és segít megtartani a kívánt nyomvonalat.
30 km/h feletti sebességnél automatikusan kikapcsol.
A GRIP CONTROL új funkciója a lejtmenet-szabályozó, amely segít a vezetőnek az egyenletes sebesség megtartásában, amikor 30 km/h-nál kisebb sebességgel, 8%-nál meredekebb lejtőn halad – különösen laza talajon – anélkül, hogy a gáz- vagy a fékpedált kellene használnia.
Ha a sofőr 30 km/h-nál nagyobb sebességre gyorsít, automatikusan kikapcsol.
*opció

 

SÁVELHAGYÁSRA FIGYELMEZTETŐ RENDSZER

A középső visszapillantó tükör fölött elhelyezett kamera folyamatosan figyeli az utat, és amennyiben a sofőr irányjelző használata nélkül lép át egy folytonos vagy szaggatott  vonalat, figyelmeztető lámpa villan fel a műszerfalon, illetve a sávelhagyás oldalán hangjelzést is ad.
A rendszer 60 km/h sebesség felett lép működésbe.
Opcióként rendelhető.

Peugeot_haszongepjarmu_keszletrol_600x300px_v2

 

Peugeot haszonjárművek készletről, klímával, rádióval, ködfényszóróval és tempomattal, 3 személynek! Válasszon akciós készleten levő modelljeink közül.

Kérjen ajánlatot még ma, hisz az ajánlat csak az akciós készlet erejéig érvényes!


Vegye igénybe rendkívül kedvező, mindössze  akár évi 2,5%-os, fix, forintalapú finanszírozási ajánlatunkatRészletekért kattintson ide!

Peugeot_Boxer

Boxer furgon

Access L3H2, BlueHDi 130 LE Nettó 5 353 090 Ft-tól

  • 3,5 tonnás össztömeg
  • 1,87 m hasznos raktérszélesség
  • 13 m3-es raktér
  • Manuális klíma
  • Tempomat
  • Ködfényszóró
  • Megerősített felfüggesztés
  • Rádió Bluetooth kihangosítóval
  • Elektromos állítású és fűthető visszapillantó tükrök

ctc_tesztvezetes

 

*A feltüntetett ajánlatok 2017. október 3-tól visszavonásig, illetve az akciós készlet erejéig megkötött szerződésekre érvényesek. A nettó 5 353 090 forintos árra vonatkozó ajánlat Peugeot Boxer furgon Access 3,5t L3H2 2.0 BlueHDi 130 LE verzió esetén érvényes, abban az esetben, ha az általános forgalmi adó levonható vagy visszaigényelhető. A feltüntetett árak nettó árak. A jelen akció más akcióval vagy kedvezménnyel nem vonható össze, a kedvezmény teszt- és használt személygépkocsi vásárlására nem, kizárólag az akciós készletlistáról történő vásárlásra vonatkozik. A feltüntetett akciós árak a meghatározott modellek, a fenti hirdetésben megjelölt,  konkrét felszereltségű verzióinak megvásárlása esetén elérhetőek. Az akciós ajánlat kizárólag jogi személyekre érvényes. A képek illusztrációk.
A P Automobil Import Kft., és a Fábián Kft. fenntartja magának a jogot a kereskedelmi akció megváltoztatására és visszavonására. A jelen hirdetés nem minősül szerződéses ajánlatnak. A tájékoztatás nem teljes körű, az ajánlat részleteiről kérjük, érdeklődjön a Peugeot márkakereskedésekben!
Az ajánlatban kínált Peugeot Boxer vegyes fogyasztása 6,4l/100 km, CO2-kibocsátása 163 g/km.


Ajánlatot kérek