Hírek
Újdonságok a Citroëntől!
2016-OS GENFI AUTÓSZALON: ÚJ SZELEK FÚJNAK A CITROËN STANDJÁN!
A 2016-os Genfi Autószalonon a Citroën új márkapozicionálási folyamata újabb szakaszába lép: a bemutatott új termékek, illetve tanulmányautók és a mögöttük álló partneri kapcsolatok egytől egyig az energia és a frissesség jegyében születtek. Az ügyfelek életét megkönnyítő szolgáltatások köre is tovább bővül. A dinamikus megújulás jegyében a Citroën az elfogadott sztereotípiák megkérdőjelezését hirdeti. Ez a tendencia világosan tetten érhető a márka standján, és 2016 folyamán még tovább erősödik.
01. ÚJDONSÁGOK
Genfi standján a Citroën csupa energiától és frissességtől duzzadó autót állít ki, melyek – függetlenül attól, hogy melyik szegmensbe tartoznak – egytől egyig a jó közérzetet állítják a középpontba. A márka a rá jellemző kreativitás és merészség jegyében egyben új partnerekkel is együttműködik.
Citroën SpaceTourer világpremier és Citroën SpaceTourer Hyphen koncepcióautó
– A Citroën SpaceTourer egy sokoldalúan használható karakteres, modern személyszállító busz, mely választ ad a mai nagycsaládok, baráti társaságok és vállalati ügyfelek igényeire.
– A szériamodellt egy színes és energikus tanulmány, a francia „HYPHEN HYPHEN” electropop formációval való együttműködésből született Citroën SpaceTourer Hyphen koncepcióautó kíséri. A tanulmány a nevében szereplő „kötőjelhez” (hyphen) híven összeköttetést teremt a baráti társaságok és a vállalati ügyfelek, az egyterűek és a SUV-ok, a városok és a végtelen távlatok között. Ez az életteli és színpompás 4×4-es „világjáró” nagy utazásokra és kalandokra csábít, és még inkább a kényelemre és a szabadidős jellegre helyezi a hangsúlyt, mint a szériamodell. Bemutató a Genfi Autószalonon, a márka standján, március 1-jén, 9h30-kor a sajtókonferencián, a HYPHEN HYPHEN együttes társaságában.
Új Citroën E-MEHARI és a hozzá tartozó koncepció
– Citroën E-MEHARI: ez a modell jóval több, mint egy tréfás utalás a márka ikonikus modelljére, a Méharira: egy teljesen elektromos, 4 személyes kabrió, modern és bohókás külsővel.
– Az új modell mellett egy egyedülálló tanulmány is bemutatkozik, mely a Citroën márka és egy francia divatház együttműködésének gyümölcse. A ragyogó koncepcióautó az autószalon előtt néhány nappal lepleződik le.
Citroën C4 Cactus: kétféle új megjelenés
– Vadonatúj, 100% outdoor változat, melynek kialakításában a szörfös világ egyik ismert szereplője is részt vett: a különleges kiadású Citroën C4 Cactus RIP CURL modellen a tapadás optimalizálását célzó Grip Control mellett látványos stíluselemek is helyet kapnak;
– A fehér különféle árnyalataiban pompázó Citroën C4 Cactus „W” elegáns külsőt öltött.
02. ALAPKÍNÁLAT: KÉNYELEM ÉS HATÉKONYSÁG ÖSSZHANGJA
Genfben a Citroën a dizájn, a kényelem és a hasznos technológia jegyében újkeletűbb vagy frissen korszerűsített modelleket is kiállít: ilyen a C4 Picasso, a C1, a C4 vagy a Berlingo. Minden Citroën modell közös jellemzője és a márka valóságos védjegye a minden szinten megnyilvánuló kényelem, mely a jó közérzetet szolgálja és az autózás újfajta élményét nyújtja. A különleges vezetési élményről hatékony erőforrások – a háromhengeres PureTech benzinmotorok (melyek közül a turbóváltozatot 2015-ben az év motorjának választották) és a BlueHDi dízelmotorok – gondoskodnak. Az utóbbiaknál alkalmazott SCR technológia elismerten a leghatékonyabb megoldás a nitrogén-oxidok kezelésére és a CO2-kibocsátás alacsony szinten tartására.
03. AUTÓS ÉLET STRESSZ NÉLKÜL
A modern, csúcstechnológiás megoldásokra törekvő Citroën a folyamatos innováció híve. Új szolgáltatásaival igyekszik megfelelő választ adni az életmódbeli és a fogyasztási szokásokat érintő változásokra.
Internetalapú szolgáltatások
– Citroën Connect Nav: a Citroën SpaceToureren bevezetett új generációs 3D navigáció az online szolgáltatásokhoz kapcsolódik, és hangvezérléssel működtethető;
– Citroën Connect Pack csomagok: a három csomag (Monitoring, Mapping és Tracking csomag) az SOS & Assistance csomagot tartalmazó CITROEN Connect Box kínálatot egészíti ki.
Digitális jelenlét
– Citroën Advisor: az autómárkák történetében egyedülálló módon ez a weboldal interaktív online véleménynyilvánításra ad lehetőséget. Az ügyfelek szabadon megoszthatják egymással a Citroën kereskedések szolgáltatási színvonaláról szerzett tapasztalataikat.
– Citroën Carstore: a weboldal látogatói egy pillanat alatt összehasonlíthatják a Citroënnél készleten lévő új gépjárművekre vonatkozó ajánlatokat, és egy kattintással le is foglalhatják az őket érdeklő modellt. A szolgáltatás az első lépés az e-kereskedelem felé.
A különleges élmények és a kényelem középpontba helyezése a márka genfi standjának kialakításában is tetten érhető. A fényárban úszó, otthonos térben olyan új helyek várják a látogatókat, mint a „Petit Citroën” vagy a „Maison Citroën”. A standból is ugyanaz az energia árad, mint ami a márka WTCC-részvételét jellemzi. A Genfben új külsővel bemutatkozó C-Elysée WTCC-vel a Citroën 2016-ban harmadszorra is a bajnoki címre tör.
Párizs, 2016. február 22.