Asszisztens

Márkakereskedésünk a marketing, HR, és pénzügyi osztály munkájának támogatására keres adminisztrációs feladatok elvégzésében gyakorlott, az MS Office programokat magabiztosan használó asszisztenst.

Főbb feladatok:

  • a marketing és minőségügyi vezető munkájának támogatása
  • munkaerőállomány bővítésével/ pótlásával kapcsolatos feladatok ellátása (álláshirdetések feladása, beérkező jelentkezések kezelése)
  • pénzügyi osztály adminisztrációjában való részvétel

Elvárások:

  • hasonló területen szerzett tapasztalat
  • felsőfokú végzettség
  • pontos, precíz munkavégzés
  • monotonitás-tűrés

Előny:

  • idegen nyelv ismerete

Jelentkezés: töltse ki az alábbi űrlapot és küldje el nekünk magyar nyelvű önéletrajzával!

Jelentkezés

Jogi nyilatkozat elfogadása*

Adatvédelmi nyilatkozat elfogadása*