Technológiai NVH-védelem
A kifinomult motorfelfüggesztés az erőátvitel és kerékhajtás elnyelésén eszközölt változtatásokkal együtt a lehető legnagyobb mértékben csökkentik a zajt, lehetővé téve, hogy az új Korando egészen kiemelkedő NVH-értékeket érjen el.
Optimalizált hangszigetelés-rendszer
Az olyan új szerkezeti jellegzetességekkel, mint a padló alatti csillapítás, az oszlopüregekben alkalmazott hab vagy a hangelnyelő tetőbetét, az új Korando a halk vezetési élmény érdekében hatékonyan szigeteli a motor, az út és a kültér hangjait.
Vezetési módok
Az automata váltós változatnál a biztonságos vezetés és a testre szabható élmény érdekében a vezető választhatja ki a vezetési módot (NORMÁL / SPORT / TÉLI).
NORMÁL
Ez a gazdaságosság és a teljesítmény iránti igény között egyensúlyozó alapbeállítás jól használható a mindennapi vezetés során; a műszerfalon nincs kijelezve.
SPORT
Többletteljesítményt nyújt, az üzemanyag-hatékonyság csökkenése árán. A NORMÁL módtól indulva fordítsa el a választókapcsolót az óra járásának megfelelően a SPORT állásba, ami így a műszerfalon is megjelenik.
TÉLI
Kettes fokozatban indítja a járművet, hogy a jeges téli utakon ne csússzanak meg a gumik. Ha NORMÁL vagy SPORT módban van, a TÉLI módba kapcsoláshoz tartsa a választókapcsolót több, mint egy másodpercig, ami így a műszerfalon is megjelenik.
KORANDO BIZTONSÁG
A vadonatúj Korando jól néz ki és jól is kezelhető, de ez még nem minden – ez egyben a valaha gyártott legbiztonságosabb és legerősebb Korando is. A biztonság már az alapoktól kezdve beépül a járműbe: osztályában az egyik legjobb alvázzal rendelkezik, amely 74%-ban nagy szilárdságú acélból készül. A járművet 6 légzsákból álló védelmi rendszerrel is felszereltük – ennek részei a vezető- és utasoldali, valamint az oldal- és függönylégzsákok.
6 légzsák
A járművet 6 légzsákból álló védelmi rendszerrel is felszereltük – ennek részei a vezető- és utasoldali, valamint az oldal- és függönylégzsákok.
A szerkezet 74%-ban nagy szilárdságú acélból készül
A biztonság már az alapoktól kezdve beépül a járműbe: osztályában az egyik legjobb alvázzal rendelkezik, amely 74%-ban nagy szilárdságú acélból készül.
INTELLIGENS BIZTONSÁG
Frontális ütközés veszélyére figyelmeztető rendszer. Figyelmezteti a vezetőt, ha másik jármű vagy gyalogos kerül az autó elé.
Autonóm vészfékező rendszer (AEBS)
Amikor a tervezett útvonalon gyalogost vagy másik járművet észlel, az AEBS automatikusan visszaveszi a gázt és fékezni kezd, hogy csökkentse a súlyos baleset kockázatát.
Intelligens adaptív menetvezérlés (IACC)
AZ IACC radar és kamerák segítségével biztonságos sebességet és követési távolságot tart. Az IACC a sávkövető asszisztenssel összekötve működik, amely nem csak autópályán használható, hanem városban is, illetve amikor a fékpedál fel van engedve.
Parkolóhely elhagyását segítő funkció (EAF)
Parkoló elhagyásakor az EAF hangjelzéssel figyelmeztet és figyelmeztető ikon jelenik meg a kijelzőn, ha egy másik jármű közeledik hátulról.
Biztonságos követési távolságra figyelmeztetés (SDA)
Az SDA folyamatosan figyeli a sebességet és a távolságot, és figyelmeztető hangjelzést ad, amint az Ön előtt haladó járműtől való távolsága a biztonságos féktávolság alá csökken.
Hátsó keresztforgalom-figyelő (RCTA-i, csak automatával)
Amikor tolatás közben közeledő járművet észlel az úton, az RCTA figyelmeztető hangjelzést ad és automatikusan fékezni kezd, hogy megállítsa az autót és csökkentse az ütközést kockázatát.
Kocsisor indulására figyelmeztető rendszer (FVSA)
Amikor álló helyzetből az Ön előtt lévő jármű elindul, az FVSA felugró vizuális figyelmeztetést küld és hanggal is jelez.
DEEP CONTROL
A DEEP CONTROL technológiával a tökéletes biztonság közelebb van, mint valaha. Akár a városban vezetünk, akár hosszú utazásokra indulunk, a DEEP CONTROL eddig ismeretlen szintre emeli a vezetési nyugalmat és biztonságot.
Sávtartássegítő rendszer (LKAS)
Az LKAS rendszer kamerákkal figyeli a felfestett sávelválasztó vonalakat. Amint azt észleli, hogy a jármű előzetes jelzés nélkül készül elhagyni a sávját, automatikusan korrigálja az elektronikus kormányvezérlő rendszert, hogy a járművet az adott sávban tartsa.
Sávváltó asszisztens (LCA)
Ha úgy kísérli meg a sávváltást, hogy egy másik jármű 70 m-en belül hátulról nagy sebességgel közeledik, az LCA a külső tükör lámpájának vilogásával és hangriasztással figyelmeztet.
Távolsági fényszóró asszisztens (HBA)
A HBA figyeli a szembejövő járművek fényszóróit és az Ön előtt haladójármű kombinált hátsó lámpáját, és a környezeti fények elemzésével automatikusan vált a távolsági és a tompított fényszóró között.
Holttérfigyelő rendszer (BSD)
A BSD felismeri a holttérben lévő másik járművet és a külső tükör házába épített lámpa villogásával jelez.
Éberségfigyelő rendszer (DAA)
A DAA folyamatosan figyelemmel kíséri a vezetési mintázatokat, és amint az álmos vezetés jeleit tapasztalja, hangjelzést ad és pihenő beiktatását javasolja a vezető számára.
Elektronikus menetstabilizáló rendszer (ESP)
Az ESP a gázvisszavétel és az egyes kerekek fékezésének kombinálásával mindenféle útfelület esetén és kedvezőtlen időjárási viszonyok közepette is segít az iránystabilitás fenntartásában.
Lejtmenet-vezérlés (HDC)
Különösen meredek lejtőkön a HDC funkció aktiválásával a biztonságos és lassú ereszkedés érdekében a sebességváltó automatikusan visszavált és a fékek működésbe lépnek.
Visszagurulás-gátló (HSA)
Amikor a vezető lejtőn felfelé történő induláskor leveszi a lábát a fékről, a HSA átmenetileg még fenntartja a féknyomást, amíg a gázpedált a vezető meg nem nyomja, így az autó nem gurul vissza.
Aktív borulásgátló (ARP)
Az ARP a nagy sebességgel vett éles kanyarokban szabályozza a motorteljesítményt és az egyes kerekekre ható fékerőt, hogy megelőzze a jármű felborulását.
Fékasszisztens (BAS)
A BAS vészfékezés észlelésekor maximálisra növeli a féknyomást, így csökkentve a féktávolságot és a súlyos baleset kockázatát.
Vészfékezésjelző (ESS)
Erőteljes fékezéskor az ESS automatikusan aktiválja a vészvillogókat, így figyelmeztetve a mögöttünk haladó járművek vezetőit.