SsangYong_Korando

SsangYong Korando

A 2011-ben bemutatkozott 4. generációs Korando kompakt terepjáró - mely a Ssangyong első önhordó karosszériás autója - 2014-ben teljes frissítésen esett át, melynek során sokkal dinamikusabb és sportosabb kialakítású frontrészt, illetve állandó első- és hátsó LED nappali menetfényt kapott. Az autó belterében még több változást találunk, a műszerfal teljes egészében megújult, a korábbinál még puhább és igényesebb anyagok felhasználásával.

Ár: 6 480 000 Ft-tól

A modell elérhető az alábbi telephelyeken

Székesfehérvár

Cím: 8000 Székesfehérvár, Budai út 175
Telefon: +36 22 303 406
Fax: +36 22 303 306
Nyitva tartás, elérhetőségek, részletek

A 2011-ben bemutatkozott 4. generációs Korando kompakt terepjáró – mely a Ssangyong első önhordó karosszériás autója – 2014-ben teljes frissítésen esett át, melynek során sokkal dinamikusabb és sportosabb kialakítású frontrészt, illetve állandó első- és hátsó LED nappali menetfényt kapott. Az autó belterében még több változást találunk, a műszerfal teljes egészében megújult, a korábbinál még puhább és igényesebb anyagok felhasználásával.

A Korando név valódi ikonnak számít a koreai ipartörténetben, mivel ez a legrégebbi, immár 40 éve folyamatosan létező koreai márkanév, melyet a Guiness Rekordok Könyve is jegyez. A legelső, még a legendás Jeep Willy terepjárón alapuló Korando-t 1974 októberében kezdte gyártani a Ssangyong, míg az 1983-ban bemutatott második generáció a legelső, teljes egészében Koreában fejlesztett 4×4-es autó volt.

Az új fejlesztésű 2.2 literes, közvetlen befecskendezésű e-XDI dízel motor kategóriájának legjobb teljesítményét nyújtja (178 LE / 400 Nm nyomaték), miközben könnyedén teljesíti a szigorú EURO6 károsanyag-kibocsátási normákat is. A „Low-end-torque” dízel változat a meggyőző 400 Nm csúcsnyomatékát már a leggyakrabban használt 1500-2800-as fordulatszám-tartományban leadja, ezáltal dinamikus menettulajdonságokat és alacsony üzemanyag fogyasztást biztosítva.

Ráadásul kategóriájában egyedülálló módon már 1000-es fordulatszámon is 218 Nm nyomaték áll a vezető rendelkezésre.
A 178 LE dízel motor a megerősített tartókeretnek és az újratervezett motorfelfüggesztésnek köszönhetően közel 10%-kal még csendesebb működésű is lett.

Az új Korando továbbfejlesztett, még precízebb és finomabb váltásokat lehetővé tévő 6 sebességes kézi, illetve újrahangolt 6 sebességes E-Tronic automata váltóval kínáljuk, melyet a kormánykeréken elhelyezett gombokkal vagy a váltókaron lévő kis kapcsolóval is kényelmesen vezérelhetünk.

A teljesen automatikus működésű Aktív AWD összkerékhajtás normál útviszonyok esetén a kisebb üzemanyag fogyasztás érdekében 100%-ban az első kerekeket hajtja. Amint az útviszonyok romlanak és a rendszer valamelyik kerék megcsúszását érzékeli, az elektronikus vezérlő egység a másodperc tört része alatt a hátsó kerekekhez irányítja a szükséges nyomatékot. Különösen nehéz terepen pedig az AWD Lock funkció kapcsolásával 50-50% arányban fixre zárható a nyomatékelosztás az első és hátsó tengelyek között.


Ajánlatot kérek