REMEK KIALAKÍTÁS
Markáns frontdizájn, határozott, klasszikus pickup-hátsó, elegáns sziluett, valamint tágas és komfortos beltér jellemzik a Musso Grandot.
Így adja a stílus, a kényelem és a hatékonyság tökéletes kombinációját.
A Musso Grand nem csak szemtelenül jól néz ki, birtokában van a klasszikus pickup-erényeknek is: maximális hatékonyság, rendkívül robusztus és praktikus karosszériával kombinálva.
Az új Musso Grand nem csak szemtelenül jól néz ki, hanem birtokában van a klasszikus pickup-erényeknek is: maximális hatékonyság, rendkívül robusztus és praktikus karosszériával kombinálva.
Markáns frontdizájn, határozott, klasszikus pickup-hátsó, elegáns sziluett, valamint tágas és komfortos beltér jellemzik a Musso Grandot.
Így adja a stílus, a kényelem és a hatékonyság tökéletes kombinációját.
Legyen úton a munkába, szabadságon, vagy épp a napi teendői közepette, legyen szó akár hobbiról vagy sportról, a Musso ideális partnere lesz az úton.
Mint egy igazi pickup, a Musso mindig ura a helyzetnek.
Az újonnan fejlesztett "Quad" létraalváz keret, a hosszú élettartamú és megnövelt hasmagasságú karosszéria, akár 6 légzsák, a legújabb technikai megoldások és a maximális biztonságot szolgáló biztonsági rendszerek – a Musso Grand minden helyzetben biztonságot nyújt.
Az elegáns és egyúttal kifejező frontdizájn középpontjában a tekintélyt parancsoló hűtőrács áll, vízszintes krómozott hidakkal. A dinamikus vonalak, amelyek a hűtőrácstól indulva a motorháztetőn át oldalt folytatódnak, a frontrész erőteljességével együtt kiemelik a Musso Grand vonzó megjelenését. A jellegzetes pickup-hátsó, vonalaiban tovább viszi a markáns frontkialakítás jegyeit, ezzel létrehozva a karosszéria harmonikus lezárását.
Az ergonomikusan kialakított belső térben a vezető rögtön kiismeri magát. Minden kezelőszerv elérhető közelségben van. A számos tárolórekesz és kényelmi felszerelés a fedélzeten töltött időt annyira kellemessé teszi, amennyire csak lehetséges.
A kényelmes, ergonomikus ülések és a nyugtató belső tér a nehéz munkafeladatokat is kellemes vezetési élménnyé teszi. A fűthető első ülések és a kiegészítő szellőzéssel ellátott vezető- és utasülés minden utat élvezetessé tesznek.Az utasok a hátsó üléseken is kényelmesen utazhatnak. A Musso Grand belső tere úgy van kialakítva, hogy padlója lapos – így a hátsó üléseknél még nagyobb a hely. Ezen kívül a hátsó ülések 27°-ig lehajthatók.
Úton lenni a Mussóval nem egyszerűen kellemes, hanem egyenesen élvezet. A kormányoszlop magasságában és mélységében állítható, így minden vezetői alkathoz hozzáigazítható. A kormánykerékbe integrált kezelőgombok közvetlen hozzáférést biztosítanak az információs, szórakoztató és navigációs rendszerekhez csakúgy, mint a sebességszabályozóhoz.
Alacsony sebességnél és parkolási manőver során négy kamera segíti a vezetőt, amelyeknek a járműről és környezetéről alkotott képe 3D-ben jelenik meg a kijelzőn. Így a tolatás és a parkolás még egyszerűbbé válik.
9,2”-os nagyfelbontású érintőképernyővel, valamint integrált Apple CarPlay és Google Android Auto alkalmazással.
Kapcsolja össze okostelefonját a járművel, és kezelje az érintőképernyőn keresztül. Telefonáljon, emailezzen és SMS-ezzen, vagy hallgasson zenét okostelefonjáról.
(Összekapcsolva a 9,2”-os kijelzőjű navigációs rendszerrel és a 8”-os Smart Auto Systemmel.)
A sofőr és az automobil napról napra kihívások egész sorának kell megfeleljenek. Az új Musso Grand tökéletesen felkészült erre. A számtalan biztonsági-, kényelmi- és asszisztens-rendszer képes idejekorán figyelmeztetni az esetlegesen kritikus helyzetekre, és segíti a vezetőt a veszélyek elkerülésében.
Az érzékelők felismerik a holttérben levő járművet, és a rendszer a külső tükörben villogó fénnyel figyelmezteti a vezetőt.
Figyelmezteti a vezetőt, ha a gépkocsi elkezd kitérni a sávjából, anélkül, hogy a sávváltás szándékát irányjelzés kísérné.
Figyelmezteti a vezetőt tolatás közben, ha egy másik jármű oldalirányból közeledik felé.
Amennyiben a DAW rendszer úgy észleli, hogy jelentősen lankad a vezető figyelme, hangjelzéssel, illetve a műszeregységben megjelenő grafikával figyelmeztet a veszélyre.
A mozgó vagy leállt járművek érzékelésével és a járművezető előzetes figyelmeztetésével segít elkerülni az ütközéseket, vagy csökkenteni azok hatását.
Szemből érkező jármű észlelése esetén automatikusan tompított világításra kapcsol, ezzel leegyszerűsítve az éjszakai vezetést.
Az új Musso Grandot úgy terveztük, hogy a legváratlanabb helyzetekben is megvédje Önt és családtagjait, hiszen elérhető a 6 db légzsák: vezető és utasoldali légzsák (utasoldalon kikapcsolható), első oldal- és függöny légzsákok. Az első üléseken utazók épségét ezeken túl az összecsukló kormányoszlop, az előfeszítővel és erőhatárolóval ellátott első biztonsági övek és aktív fejtámlák is védik.
Motor és váltómű teljes összhangban
Az erőteljes 2.2 e-XDI dízelmotornak köszönhetően (181 lóerő 4000-es fordulatszámon és 420 Nm-es maximáls nyomaték 1600-2600-as fordulatszámon – 6AT váltó) a Musso Grand akár 3 tonnát is képes vontatni (fékezett, 6AT váltó). Az AISIN hatfokozatú automata váltó optimális fokozatkiosztása a legkülönbözőbb vezetési körülmények között is biztosítja a megfelelő erőátvitelt. A fokozatváltások minden sebességtartományban gyorsan és finoman történnek. A manuális üzemmód gyors reakciókészséget biztosít a még dinamikusabb menetteljesítmény érdekében.
Kapcsolható összkerékhajtás
A vezető dönti el, hogy a Musso Grand bevetésre kész, összkerékhajtása mikor legyen aktív. Kétkerékhajtás esetén csak a hátsó tengely hajtott.
Differenciálzár
Amikor síkos útviszonyok közepette egy kerék kipörög vagy elemelkedik a talajtól, a differenciálzár a tengely kerekeit összekapcsolja, hogy ezzel a tengely hajtóképességét helyreállítsa és maximalizálja.
Négykerék-meghajtás nehéz terepen
Négykerék-meghajtás terepen vagy sima útviszonyok között
Hátsókerék-meghajtás normál utcai autózáshoz
Garanciális feltételek
A garanciális feltételek letöltéséhez kattintson ide.
Kiterjesztett garancia
A kiterjesztett garanciális feltételek letöltéséhez kattintson ide.
5 lengőkaros, merevhidas hátsó felfüggesztéssel – (g/km, vegyes)
Dízel 2.2 e-XDI, SCR rendszer, AdBlue® adalékkal, EURO 6D, 4WD (kapcsolható összkerékhajtás), 6MT: 231
Dízel 2.2 e-XDI, SCR rendszer, AdBlue® adalékkal, EURO 6D, 4WD (kapcsolható összkerékhajtás), 6AT: 252
Hátsó merev tengely, laprugós kivitelben – (g/km, vegyes)
Dízel 2.2 e-XDI, SCR rendszer, AdBlue® adalékkal, EURO 6D, 4WD (kapcsolható összkerékhajtás), 6MT: 237
Dízel 2.2 e-XDI, SCR rendszer, AdBlue® adalékkal, EURO 6D, 4WD (kapcsolható összkerékhajtás), 6AT: 253