Hírek
A CITROËN A 2016-OS PÁRIZSI AUTÓSZALONON

AZ AUTÓZÁS MÁS SZEMSZÖGBŐL
Az idei Párizsi Autószalonon a Citroën a tőle megszokott módon fényárban úszó, otthonos térbe invitálja a látogatókat, melyben a márka Be Different, Feel Good jelmondatba sűrített filozófiájának kézzelfogható eredményeit csodálhatják meg. A kényelem Citroën-féle modern értelmezését kiválóan tükrözi a modellválaszték élén világpremierre készülő új C3, a teljesen egyedi karakterrel bíró két tanulmányautó, valamint a korral szorosan lépést tartó új szolgáltatások és technológiák egész sora.
A Citroën párizsi bemutatkozása izgalmas autós élményt ígér:
– A C4 Cactus nyomdokaiban haladó modellválaszték arról tanúskodik, hogy a Citroën karakteres formatervű, ultrakényelmes és csúcstechnológiás berendezésekben gazdag modelljeivel képes felpezsdíteni az autópiacot. Ennek a lendületnek a szimbóluma az új C3, mely a párizsi autószalonon mutatkozik be először olyan újdonságok kíséretében, mint az E-Mehari, a SpaceTourer vagy a most piacra lépő új C4 Picasso. Ahogyan azt a Citroën Advanced Comfort® program is jelzi, mindegyik modellnél kiemelt szerepet kap a Citroën védjegyének számító kényelem.
– Két új tanulmányautó világpremierére is sor kerül: A CXPERIENCE a felső kategóriás dizájn és kényelem megszokott normáit feszegeti. A második tanulmány egy a sport világába vezető új kaland kezdetét jelzi (részletek a korábbi CXPERIENCE és C3 WRC Concept témájú sajtóanyagainkban).
– Az élenjáró szolgáltatások és technológiák jelentősen megkönnyítik az autósok életét és a közlekedést. Az internetalapú szolgáltatások közül ezek közé sorolhatók például az olyan beépített rendszerek, mint a C3 kínálatában szereplő ConnectedCAM CitroënTM, a Citroën Connect Nav (új, hangvezérlésű 3D online navigációs rendszer) vagy az SOS & Assistance szolgáltatást magában foglaló Citroën Connect Pack csomagok (monitoring, mapping és tracking csomag). De ide tartozik az autómárkák történetében egyedülálló kezdeményezés, a Citroën Advisor oldal és az új Product Advisor szolgáltatás is: az interaktív online véleménynyilvánító oldalon az ügyfelek megoszthatják a Citroën kereskedésekkel és termékekkel kapcsolatos tapasztalataikat. A Citroën Carstore weboldal látogatói egy pillanat alatt összehasonlíthatják a Citroënnél készleten lévő új gépjárművekre vonatkozó értékesítési ajánlatokat, és egy kattintással le is foglalhatják az őket érdeklő modellt. Végül itt említendők meg az olyan mindennapi életet megkönnyítő szolgáltatások, mint az ügyfél és az autója között kapcsolatot teremtő My Citroën alkalmazás (figyelmeztetés a soron következő karbantartásra, assistance szolgáltatások, online időpontfoglalás stb.) és a Citroën Rent típusú új mobilitási szolgáltatások.
– A látogatókat a Citroën fényárban úszó, színes, meleg anyagokban gazdag standja várja. Egy igazi élettér, melyet a Maison Citroën (Citroën-ház), a Petit Citroën modellautóbolt, illetve olyan animációk dobnak fel, mint a Citroën Origins vagy a Photocall Connected Cam CitroënTM. Egy emblematikus hely, ahol valamennyi látogatóra kivételes élmény vár, ahol kézzelfogható módon valósul meg a márka Be Different, Feel Good jelmondatában foglalt ígéret, és amely egyben a jövendő Citroën márkakereskedésekről alkotott elképzeléseket is előrevetíti.