Kedves érdeklődő! Ajánlatunk 2023-11-16. dátummal került fel az oldalra és már nem érvényes.
Aktuális ajánlataink megtekintéséhez kattintson ide!

Gyakran ismételt kérdések – szerviz

Márkaszervizeink várják Önt!

Szakszerű, precíz szervizszolgáltatás a legmodernebb technológiával, profi diagnosztikával és gyári alkatrészekkel – ezt biztosítják cégünk szervizállomásai.

Saját márkáink közül az alábbiakat szervizeljük az egyes telephelyeken:

Fábián Budapest Fábián Budaörs Fábián Székesfehérvár
Peugeot márkaszerviz
SsangYong márkaszerviz
Isuzu márkaszerviz
Opel márkaszerviz
Citroën márkaszerviz
Peugeot márkaszerviz
Peugeot márkaszerviz
Citroën márkaszerviz
SsangYong márkaszerviz
Isuzu márkaszerviz

 

Azonban számos kérdés felmerülhet a szervizeléssel kapcsolatban. Az alábbi információk megválaszolhatják Önnek a kérdéseket.

Amennyiben elektromos autót hozok a szervizbe, fel legyen töltve?

Igen, az elektromos autót feltöltött állapotban hozza szervizeinkbe.

A szervizelésre hozott gépjármű meg legyen tankolva?

A javításra hozott gépkocsikban az üzemanyag legalább ¼-ig legyen megtankolva.

Általában mennyi ideig tart a javítás?

A munka nagyságától és bonyolultságától is függ, de arra törekszünk, hogy a kisebb javítási munkákat az adott napon belül be tudjuk fejezni. Viszont előfordulhatnak nem várt események, mint a korrózió miatt beletört csavarok, a korábbi szakszerűtlen javítások és a csak megbontás után észlelhető hibák. Természetesen folyamatosan tájékoztatjuk a javításról, ha az előzetesen egyeztetett határidő nem tartható a fentiek miatt.

Megvárhatom a javítást?

A kisebb javítások, mint az olajcsere, kerékcsere és izzók cseréje természetesen megvárhatók az ügyfélváróban, ahol kávé, ásványvíz, WI-FI és olvasnivalók is rendelkezésre állnak.
Minden egyéb esetében itt kell hagyni az autót. Tehát néhány esetben van lehetőség arra, hogy várakozzon, de ez nem befolyásolja az elkészülés határidejét.

Hogyan kérhetek árajánlatot? Esetleg kaphatok körülbelüli árajánlatot?

Körülbelüli és becsült árajánlatot nem adunk.
Árajánlat adása csak írásban történik, amelyhez szükséges adatok: a gépjármű alvázszáma és az aktuális kilométeróra állása, valamint, hogy mire szeretne árajánlatot kapni.

Árajánlat kérését az alábbi email címekre küldheti:

budapesti márkaszervizünk esetében: vevoszolgalat@fabian.hu

budaörsi márkaszervizünk esetében: munkafelvetel@fabianbudaors.hu

Székesfehérvári márkaszervizünk esetében: szerviz.fehervar@fabian.hu

Kaptam javítási ajánlatot, biztosan annyi lesz a végén fizetendő összeg?

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy az árajánlatot tartani tudjuk. Eltérést okozhat, ha a korrózió miatt lassabban haladuk a javítással, megbontás után újabb hibás alkatrésszel találkozunk, vagy az árajánlat érvényessége lejárt. Illetve, ha időközben alkatrész árváltozás következik be az Importőr részéről. Ilyen esetekben mindig tájékoztatjuk.

Szükséges időpontot foglalnom?

Igen. Minden esetben hiszen mi is csak úgy tudunk tervezni azért, hogy szakszerűen kiszolgálhassuk Önt. Márkaszervizeinkben csak előre megbeszélt időpontban tudunk fogadni gépjárművet.

Van lehetőség a bankkártyás fizetésre?

Igen, készpénzzel és bankkártyával is lehetséges a fizetés.

Hozhatom a javításhoz szükséges alkatrészeket?

Nem, hozott alkatrésszel nem dolgozunk.

 

Amennyiben további kérdése merülne fel, keressen bennünket elérhetőségeinken és kollégáink segítenek Önnek!

Érdeklődjön

Budapest

Cím: 1113 Budapest, Jászóvár utca 1
Telefon: +36 1 361 4415
Nyitva tartás, elérhetőségek, részletek

Budaörs

Cím: 2040 Budaörs, Garibaldi utca 1
Telefon: +36 23 802 822
Nyitva tartás, elérhetőségek, részletek

Székesfehérvár

Cím: 8000 Székesfehérvár, Budai út 175
Telefon: +36 22 303 406
Nyitva tartás, elérhetőségek, részletek