Citroen Jumpy

Az új Citroën Jumpy dizájnját a személyautók és az SUV-k világa ihlette. Cseppet sem agresszív stílusával, világosan megrajzolt vonalaival és praktikus méreteivel magabiztos, robusztus autó benyomását kelti.
A márkaemblémát magában foglaló hűtőrács egészen a fényszórók közepéig húzódik. A rövid orr-rész további jellegzetes eleme a széles lökhárító, rajta az új Jumpy robusztus stílusát hangsúlyozó fekete légbeömlő ráccsal.

Ár: 5 885 000 Ft + áfától
Bruttó ár: 7 473 950 Ft

A modell elérhető az alábbi telephelyeken

Székesfehérvár

Cím: 8000 Székesfehérvár, Budai út 175
Telefon: +36 22 303 406
Fax: +36 22 303 306
Nyitva tartás, elérhetőségek, részletek

747x322_Citroen_Jumpy_Multispace.jpg

RENDKÍVÜL PRAKTIKUS BELSŐ TÉR

Az új Jumpy két oldalán a széles oldalsó tolóajtók tágas belső teret és számtalan elrendezési és átalakítási lehetőséget sejtetnek.
Az új Jumpy hatékony megoldás a vállalati ügyfelek számára, akiknek ügyfeleik gyors és hatékony elérése mindennél fontosabb.

 

747x322_Citroen_Jumpy_Multispace_3.jpg

SZEMÉLYAUTÓHOZ MÉLTÓ VEZETÉSI ÉLMÉNY

Az új Citroën Jumpy utasterét a személyautók ihlették, de a hatékony és zavartalan közlekedés érdekében a tervezők a professzionális használat kívánalmait is szem előtt tartották.
A kényelmes, magas vezetési pozícióhoz társuló enyhén megemelt műszerfal magabiztosságot ad, mögüle a vezető még jobban uralja az utat. Kialakításának köszönhetően minden a vezető keze ügyében vagy szeme előtt van: a színes head-up display kivetítő*, a 7 colos érintőképernyő*, a fűtés vezérlőgombjai, a tárolóhelyek, a motoros működtetésű oldalsó tolóajtó nyitógombjai* stb. *opció

 

747x322_Citroen_Jumpy_Multispace_2.jpg

LEGÚJABB GENERÁCIÓS MOTOROK

Az új Citroën Jumpyhoz a legújabb generációsa BlueHDi dízelmotorok rendelhetők.
A CITROËN márka kínálatában 2013 vége óta megtalálható motorok drasztikus mértékben csökkentik a környezetbe jutó nitrogén-oxidok (NOx) mennyiségét, amellett hogy a szén-dioxid-kibocsátási szintet is leszorítják, emellett fogyasztásuk is igen kedvező.

 

597x597_Polyvalence_Nouveau_Jumpy.jpgMODULÁRIS KIKÉPZÉSŰ, ÚJ PADLÓLEMrEZ

Az új Citroën Jumpy az EMP2-ből továbbfejlesztett legújabb generációs moduláris padlólemezre épült. A kifejezetten a modell igényeinek megfelelően kialakított platform megerősített szerkezettel és speciális, új első és hátsó futóművekkel rendelkezik.

Az autó hasznos terhelhetősége az 1400 kg-ot is elérheti, akár 6,60 m3-es rakodókapacitással, és akár 2,5 tonnás utánfutót (súlyelosztással) is vontathat. A moduláris kialakítás kétféle tengelytávot (2,92 m és 3,27 m) és kétféle hátsó túlnyúlást (0,80 m és 1,15 m) jelent, melyek kombinációjával háromféle hosszméret áll rendelkezésre.

LÁBMOZDULATTAL NYITHATÓ OLDALSÓ TOLÓAJTÓK*

Tele a keze ? Nem gond : a lábmozdulattal nyitható oldalsó tolóajtók (változattól függően opció) nyitásához elég egy lábmozdulat a hátsó lökhárító sarka alá, és automatikusan kioldanak a gépjármű zárjai, illetve kinyílik a megfelelő oldali tolóajtó. Ez a megoldás egyedülálló ebben a szegmensben!

Az ajtók ugyanígy zárhatók, ha elhagyjuk a járművet, amely ekkor automatikusan lezárul. Akkor sem szükséges a földre pakolnunk, ha tele van a kezünk, elég, ha a kulcs a zsebünkben van.

 

MODUWORK ÜLÉSPAD

A Moduwork üléspad (változattól függően széria) speciális válaszfalának és a felhajtható szélső utasülésnek köszönhetően sík padlófelület biztosítható. A Moduwork kabinban 1,16 méterrel hosszabb rakodófelület alakítható ki. Az utastér ráadásul igazi mozgó irodává alakítható: a középső könyöktámasz leengedésével egy – laptop, tablet stb. rögzítésére szolgáló gumipánttal felszerelt – forgóasztal áll rendelkezésre.

OPTIMÁLIS MENETKÉNYELEM

Az új Citroën Jumpyt az út minőségétől függetlenül kiváló menetkényelem jellemzi, ami többek között a precíz irányítást és rendkívül jó csillapítást biztosító futóműveknek köszönhető.

Az új Jumpy elöl stabilizátorrúddal kiegészülő, megerősített pszeudo-McPherson típusú futóművel, hátul új típusú független, ferde háromszög-lengőkaros futóművel rendelkezik, így hasznos terhelhetősége az 1400 kg-ot is elérheti.

BELSŐ FABURKOLAT

Cége tevékenységétől és igényeitől függően kétféle – nyers vagy felületkezelt – faburkolat rendelhető opcióként. Az utóbbit csúszásgátló bevonat és alumínium küszöblécek védik, vízálló és könnyen mosható. A rakodóteret védő burkolat többféle kombinációban igényelhető, így a padló, az oldalfalak vagy a kerékdobok védelme külön-külön is biztosítható.

RAKODÓHELYEK

Az utastér különböző pontjain számos rakodóhely áll Ön és utasai rendelkezésére: nagyméretű, zárt kesztyűtartó, alsó tároló, az első üléspad alatt kialakított nagyméretű tárolóhely* pl. cipők és védősisak tárolására, a műszerfal két oldalán elhelyezett pohártartók, nyitott középső tárolórekesz a műszerfal felső részén és 1,5 literes palackot is befogadó első ajtózsebek.
Igény esetén az autó USB, Jack és 12V csatlakozóval is rendelhető. *opció

 

Citroen-Jumpy

 

3 HOSSZMÉRET

Az új Citroën Jumpy háromféle hosszmérettel rendelhető. A piacon megszokott 4,95, ill. 5,30 m-es változatok mellett egy egyedülálló, mindössze 4,60 m-es, egyszerre kompakt és praktikus verzió is rendelkezésre áll. M, ill. XL méretű társaihoz hasonlóan az XS kivitel is akár 1400 kg hasznos terhelhetőséget biztosít.

CITROEN-JUMPY

 

1,90 MÉTERES MAGASSÁG

Az új Citroën Jumpy magassága – XS és M változat esetén, motorizációtól függően – mindössze 1,90 m.

Ennek köszönhetően kiválóan használható még zsúfolt belvárosban is, ahol esetleg gondot jelenthet az utcai parkolás, hiszen ez a magasság a hasonló gépjárművek számára gyakran problémát jelentő mélygarázsokba is bejutást biztosít.

 

Jumpy

XS méretek

  • hosszúság: 4609 mm
  • hasznos hosszúság: 3324 mm
  • szélesség: 1920/2204 mm
  • magasság: 1905 mm
  • hasznos magasság: 1397 mm
  • hasznos térfogat: 5,1 m3
  • töltőtömeg: 1024 kg
  • össztömeg: 2635 kg

 

M méretek

  • hosszúság: 4959 mm
  • hasznos hosszúság: 3674 mm
  • szélesség: 1920/2204 mm
  • magasság: 1890 mm
  • hasznos magasság: 1397 mm
  • hasznos térfogat: 5,8 m3
  • töltőtömeg: 1052 kg
  • össztömeg: 2660 kg

 

XL méretek

  • hosszúság: 5309 mm
  • hasznos hosszúság: 4026 mm
  • szélesség: 1920/2204 mm
  • magasság: 1940 mm
  • hasznos magasság: 1397 mm
  • hasznos térfogat: 6,6 m3
  • töltőtömeg: 1371 kg
  • össztömeg: 3100 kg

INTELLIGENS TECHNOLÓGIA

Az új Citroën Jumpy számos kényelmi, biztonsági és vezetést segítő felszereltségi eleme megkönnyítik ön és munkatársai számára a mindennapi munkavégzést.

747x322_K0.jpgVISIOPARK 1

Az igazi különlegességnek számító, opcióként rendelhető Visiopark 1 kamerarendszer jóvoltából a 7 colos érintőképernyőn megjeleníthető a gépjármű hátsó környezetének (180 fokos nézet) rekonstruált felülnézeti képe.
Ha a gépjármű akadályhoz közelít, a rendszer rögzíti és automatikusan felnagyítja a gépkocsi hátsó környezetének képét, hogy minél pontosabb információt nyújthasson az akadálytól mért távolságról.
Opcióként rendelhető továbbá a látott képet a belső visszapillantó tükrön megjelenítő hagyományos tolatókamera, valamint az első és hátsó távolságérzékelőkkel működő parkolóradar is.

 

747x322_Grip_Control_Nouveau_Jumpy.jpgGRIP CONTROL

Ez az opcióként rendelhető továbbfejlesztett kipörgésgátló az adott terephez igazodva optimalizálja az első kerekek meghajtását.
A rendszer Terep csomaggal (megnövelt hasznos terhelhetőség, 20 mm-rel megemelt felfüggesztés, alsó motorvédő lemez) is kiegészülhet, mely nehezebb terepen (építési terület, erdei ösvények, földutak) tovább segíti az új Jumpy meghajtását.

 

747x322_K0_grip_control_2.jpgSZÍNES HEAD-UP DISPLAY

A head-up display* vezető látóterében elhelyezett átlátszó lapra vetíti a fontos vezetési információkat (aktuális és ajánlott sebesség, a sebességszabályozó/-korlátozó beprogramozott sebességértékei, navigációs utasítások és az ütközésveszély-jelző figyelmeztetései), így a vezető mindvégig az úton tarthatja a szemét.
Ez az opcióként rendelhető felszereltségi elem ebben a szegmensben igazi újdonságnak számít

 

BIZTONSÁG

747x322_techno_Nouveau_Jumpy.jpgAdaptív sebességszabályozó

Az adaptív sebességszabályozó* az előttünk haladó jármű sebességéhez igazítja a gépkocsi sebességét. Az automata sebességszabályozó rendszerrel aktív fékezés nélkül, pusztán a gázpedálra hatva akár 20 km/h-ra is lecsökkenthető a sebesség. A rendszer különösen közepesen erős forgalomban, pl. autópályán hasznos. *változattól függően opció vagy nem rendelhető

 

747x322_Surveillance_Angle_Mort.jpgHolttérfigyelő rendszer

Az opcióként rendelhető ultrahangos holttérfigyelő rendszer* a visszapillantó tükör sarkában található narancssárga dióda segítségével figyelmezteti a vezetőt a gépkocsi holtterében tartózkodó járművekre. Az első és hátsó lökhárítóba beépített négy érzékelővel működő rendszer 12 és 140 km/h sebesség között működőképes. *változattól függően opció vagy nem rendelhető

 

747x322_limite_vitesse.jpgTáblafelismerés és sebességkorlátozás-figyelmeztetés funkció

A szegmensben igazi újdonságnak számító multifunkciós kamera* felismeri a sebességkorlátozásra vonatkozó táblákat, és a műszerfalon és/vagy a vetített kijelzőn megjelenő üzenettel hívja fel a vezető figyelmét a korlátozásra. A leolvasott értéket a sebességrögzítés, illetve a sebességhatárolás alapértékeként javasolja a vezetőnek. *átmenetileg nem rendelhető

 

747x322_techno_Nouveau_Jumpy_2.jpgActive Safety Brake

Az Active Safety Brake* a szélvédő tetején található többfunkciós kamera információira támaszkodva szükség esetén automatikusan fékez a vezető helyett, és ezzel mérsékli az esetleges testi sérülések súlyosságát:
– 0–30 km/h: a mozgó vagy álló akadályokkal, ill. gyalogosokkal történő ütközés elkerülése,
– 30 km/h fölött: az ütközési sebesség mérséklése érdekében.

*változattól függően opció vagy nem rendelhető

citroen-jumpy

Az új Citroën Jumpy az Euro 6 normának megfelelő környezetkímélő, takarékos és hatékony BlueHDi erőforrásokat kínál.

A CITROËN márka kínálatában 2013 vége óta megtalálható motorok nagyon nagy mértékben csökkentik a környezetbe jutó nitrogén-oxidok (NOx) mennyiségét, amellett hogy a szén-dioxid-kibocsátási szintet is leszorítják.

A részecskeszűrő elé épített SCR-katalizátor (Selective Catalytic Reduction), az (a víz és karbamid keverékéből álló) AdBlue®*adalékanyag segítségével a nitrogén-oxidok (NOx) akár 90%-át teljesen ártalmatlan vízgőzzé (H2O) és nirogéngázzá (N2) alakítja át.

Az új Citroën Jumpy a következő erőforrásokkal rendelhető (az adott motor mellett a vegyes fogyasztás és CO2 kibocsátása van feltüntetve):

– 1,6 BlueHDi 95 LE, 5 sebességes manuális váltóval (70 kW – 210 Nm 1750 ford/percnél ) : 5,5l-5,6l/100 km és 144-148 g/km CO2

– 1,6 BlueHDi 115 LE S&S, 6 sebességes manuális váltóval(85 kW – 300 Nm 1750 ford/percnél ) : 5,1l-5,2l/100 km és 133-137 g/km CO2

– 2,0 BlueHDi 120 LE, 6 sebességes manuális váltóval (90 kW – 340 Nm 2000 ford/percnél ) : 5,5l/100 km és 144 g/km CO2

– 2,0 BlueHDi 150 LE S&S, 6 sebességes manuális váltóval (110 kW – 370 Nm 2000 ford/percnél ) : 5,3l/100 km és 139 g/km CO2

– 2,0 BlueHDi 180 LE S&S, 6 sebességes automata váltóval (128 kW – 400 Nm 2000 ford/percnél ) : 5,7l-5,9l/100 km és 151-155 g/km CO2

 

cta_arlista_letoltese  ctc_katalogus  ctc_muszaki_adatlap  ctc_tartozekkatalogus


Ajánlatot kérek