Hozzájárulok, hogy a Fábián Kft. a weboldalán cookie-kat használjon annak érdekében, hogy a honlap a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. A cookiek beállításához klikk ide: kezelésOkTovábbi információk
Fedezze fel az új PEUGEOT 508 prémium plug-in hibrid limuzint! Tisztán elektromos üzemmódban az új PEUGEOT 508 HYBRID előnyös tulajdonságaival egyedülálló vezetési élményt nyújt.
VEZETÉSI ÉLMÉNY
Sokoldalú használat és a 100% elektromos hajtás nyújtotta új élmények:
Elektromos üzemmódban (hatótávolság elektromos üzemmódban 48-54 km között, ami függ az opciós felszereltségtől. A hatótáv a tényleges használati körülményektől (éghajlati viszonyok, vezetési stílus stb.) függően változhat.) 54 km-es hatótáv
Simább, gördülékenyebb működés, kevesebb vibráció
Intenzív gyorsulás a rögtön rendelkezésre álló nyomatéknak köszönhetően
Csendes működés
225 lóerő kombinált teljesítmény
TAKARÉKOSSÁG
Jelentős megtakarítások a használat során:
Átlag 40%-os üzemanyag-megtakarítás (becsült adat a hagyományos belsőégésű motorhoz képest, amely függ a használattól és az újratöltés mennyiségétől.)
Zöld rendszám használata
Elektromos üzemmódban zéró CO2-kibocsátás
8 évre vagy 160 000 km-re szóló garancia a nagyfeszültségű akkumulátorra 70% töltőkapacitás erejéig
0 gramm CO2
kibocsátás Elektromos módban
EGYSZERŰ HASZNÁLAT
Felhasználóbarát funkciók:
Egyszerű feltöltés 7 óra (a teljes feltöltés ideje a szériában kínált 3,7 kW-os töltővel hagyományos aljzatról (8 A, 220 V)) alatt
Teljes feltöltés kevesebb, mint 2 óra alatt (Wallbox fali-töltőről (32 A) az opciós 7,4 kW-os töltővel)
Valós idejű vezetési információk
Távoli irányítás a MyPeugeot alkalmazás segítségével
Az új PEUGEOT 508 HYBRID különleges külső és belső ismertetőjegyekkel rendelkezik, melyek diszkréten emlékeztetnek az autó hibrid mivoltára.
EXKLUZÍV ALCANTARA® ÜLÉSEK
Az új PEUGEOT 508 HYBRID prémium limuzin üléseit exkluzív Gréval-szürke Alcantara® kárpit borítja.
ELEKTROMOS ÜZEMMÓD JELZŐ
Az elektromos üzemmódban való közlekedést a szélvédő felső részén automatikusan bekapcsolódó, kék színű, kívülről is látható LED jelzi, ami megkönnyíti a zöld üzemmód egyértelmű azonosítását olyan helyeken, ahová csak elektromos üzemmódban lehet behajtani.
HYBRID FELIRAT
Hátul és két oldalt speciális felületkezelésű HYBRID feliratok hirdetik, hogy az autó a plug-in hibridek közé tartozik.
A PLUG-IN HIBRID VÁLTOZATHOZ TERVEZETT I-COCKPIT®
Fedezze fel ezt a kimondottan a plug-in hibrid változathoz (a beállítások egy könnyen elérhető speciális nyomógombbal érhetők el) tervezett különleges világot!
A tetszés szerint konfigurálható, magasra helyezett digitális műszeregységen az információk a vezető látóterében jelennek meg:
A tartályban lévő üzemanyaggal még megtehető távolság
Pillanatnyi teljesítménymérő (energiafelhasználást mutató műszer: ECO, SPORT, CHARGE) adatai
A 10” nagy felbontású kapacitív érintőképernyőről érhetők el a paraméterezési funkciók és az új PEUGEOT 508 HYBRID vezetéssel kapcsolatos információi:
Energiaáramlási diagramok a hibrid rendszer működésének szemléltetésére
Fogyasztási statisztikák az elektromos és a hagyományos fogyasztás elkülönítésével
Akkumulátorparaméterek beállítása
Az e-Save funkció aktiválása
Az elektromos töltőállomások helye és az aktuális elektromos hatótáv (A navigációs rendszeren keresztül)
PLUG-IN HYBRID HAJTÁS
A maximális összteljesítményt – 225 LE – a plug-in hybrid technológia a következők társításával éri el:
Egy 180 LE/132 kW-os PureTech benzinmotor
Egy 110 LE/80 kW-os villanymotor
Új e-EAT8 nyolcfokozatú elektromos automata sebességváltó
LÍTIUM-ION AKKUMULÁTOR (300V)
Az akkumulátor tisztán elektromos üzemmódban mért hatótávolsága 54 km a WLTP (hatótávolsága 48-54 km között, amely az opciós felszereltségtől függ. A hatótávolság a tényleges használati körülményektől (éghajlati viszonyok, vezetési stílus stb.) függően változhat) szabvány szerint
Az akkumulátor kapacitása 11,8 kWh.
A nagyfeszültségű akkumulátor a második sor ülései alatt kapott helyet, így nem csökkent a rendelkezésre álló hely, és a csomagtartó kapacitása is változatlan maradt.
Az „e-SAVE” funkció lehetővé teszi, hogy a vezető elektromos energiát tartalékoljon (A tartalékenergiával 10 km, 20 km vagy a teljes feltöltésnek megfelelő elektromos hatótáv biztosítható), melyet menet közben szükség szerint bármikor felhasználhat.
ÜZEMANYAG FOGYASZTÁS ÉS CO2 KIBOCSÁTÁS
A PEUGEOT 508 HYBRID átlagfogyasztása 1,3 l/100 km (WLTP – WLTP átlagfogyasztás 1,3-1,5 l/100 km között az opciós felszereltségtől függően).
A plug-in hibrid motorral akár 29 g/km-re (WLTP – A CO2 kibocsátás 29-34 g/km közötti, az opciós felszereltségtől függően) csökkenthető a CO2-kibocsátás.
Tisztán elektromos üzemmódban közlekedve egyáltalán nincs szén-dioxid-kibocsátás.
A HATÓTÁV ELEKTROMOS MÓDBAN AKÁR 54 KM
A lítium-ion akkumulátor által biztosított tisztán elektromos maximális hatótávolság a PEUGEOT 508 HYBRID esetén 54km (WLTP mérés szerint)
A WLTP mérés pontosabb és valósabb képet nyújt a megtehető hatótávolságról a felhasználók számára.
Növeli a hatótávolságot, ha az autópályákon és az autóutakon csökkenti a sebességét.
VEZETÉSI STÍLUS
Kerülje az erőteljes gázadást és a hirtelen erős fékezéseket.
HŐMÉRSÉKLET
A vezetés közben használt légkondicionálás vagy a fűtés csökkenti a hatótávolságot.
TERHELÉS
A felesleges, nehéz csomagok szállítása kevesebb megtehető kilométert eredményez
TÖLTÉSI MEGOLDÁSOK
A töltőnyílás a bal hátsó sárvédőn helyezkedik el. A töltőkábelt a csomagtérpadló alatt kialakított helyen tárolhatjuk, így nem foglal helyet a csomagtérből.
A gépjárműhöz szériában kínált standard fedélzeti töltővel (3,7 kW-os fedélzeti töltő és Mode 2 kábel esetén) a teljes töltöttségi szint elérésének maximális ideje:
7 óra hagyományos aljzatról (8 A, 220 V)
4 óra megerősített csatllakozóról (14 A, 220 V)
Az opciós (7,4 kW-os fedélzeti töltő és Mode 3 kábel (opció) esetén) 7,4 kW-os fedélzeti töltővel akár 1 óra 45 perc alatt teljesen feltöltheti az akkumulátort.
A töltőnyílás üdvözlőfénnyel és a töltés állapotára vonatkozó információkkal szolgál. A töltés megkezdésekor automatikusan reteszeli az aljzatot, így azt nem lehet kihúzni a nyílásból. A töltési idő a töltőoszlop és a fedélzeti töltő (a szériában kínált fedélzeti töltő teljesítménye 3,7 kW, az opciósé 7,4 kW) teljesítményétől függ.
A VEZETÉSI MÓD KIVÁLASZTÁSA
Elektromos: tisztán elektromos hajtás (alapértelmezésben indításkor az elektromos üzemmód kapcsol be) 135 km/h sebességig
Sport: maximális teljesítményt előnyben részesítő üzemmód.
Hybrid: optimális energiafelhasználás az elektromos és a hagyományos meghajtás felváltott használatával
Komfort: a HYBRID üzemmód és a vezérelt kerékfelfüggesztés (kizárólag elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás esetén (AMVAR). Változattól függően széria-, opciós vagy nem rendelhető felszerelés) kényelme
Az akkumulátorszinttől és a vezetés típusától függően a tisztán elektromos meghajtás mindegyik üzemmódban rendelkezésre áll.
REGENERATÍV FÉKEZÉS
A vezető a „BRAKE” funkció aktiválásával – a váltókart hátrahúzva – a fékpedál lenyomása nélkül is le tudja lassítani a gépjárművet.
A motorfékként működő funkció az akkumulátor töltését is lehetővé teszi.
A funkció a sebességváltó karral bármelyik üzemmódban kapcsolható.
IRÁNYÍTSA AUTÓJÁT TÁVOLRÓL
A MyPeugeot® alkalmazásnak köszönhetően bárhol és bármikor megtekintheti a következő információkat (a mobilhálózathoz való hozzáférés esetén):
Hatótávolság
Fogyasztási statisztikák
Megtett utak
Szerviz periódusok kezelése
Assistance elérhetősége
Az alkalmazáson keresztül a gépjármű bizonyos funkciói távolról is vezérelhetők:
Az akkumulátortöltés bekapcsolása és programozása
Az utastér előfűtésének vagy előhűtésének kezelése, programozása