Peugeot Boxer

Egy autó strapabíróságát és minőségét tesztelni kell, máskülönben sem a mérnökök, sem pedig a vásárlók nem kapnak pontos és valósághű képet az autó műszaki adottságairól.
Az új Peugeot Boxert 1500 órán keresztül tesztelték és mintegy négymillió kilométeren át vizsgálták a jármű mechanikus, műanyag és elektromos összetevőinek időtállóságát. A Boxer nem csak országúton, hanem hegyvidéken, földúton is járt -20 és +40 fok között a teszt során.

Ár: 6 035 000 Ft + áfától*
Bruttó ár: 7 664 450 Ft

A modell elérhető az alábbi telephelyeken

Székesfehérvár

Cím: 8000 Székesfehérvár, Budai út 175
Telefon: +36 22 303 406
Fax: +36 22 303 306
Nyitva tartás, elérhetőségek, részletek

4 ÉRV A BOXER VÁLASZTÁSA MELLETT

MINŐSÉG

Nagy hangsúlyt fektettünk a Peugeot Boxer minőségére, legyen szó magáról a járműről vagy a gyártási folyamatról:
• több mint 4 000 000 tesztkilométert tettünk meg a legextrémebb körülmények között;
• tíz évnyi intenzív igénybevételnek megfelelő, szám szerint 500 000 ajtónyitást végeztünk rajta;
• 1000 gázlóátkeléssel ellenőriztük az autó tömítettségét és korrózióvédelmét;
• a gyártás során 1800 alkalommal végzünk minőségi ellenőrzést.

ÖSSZTÖMEG / TERHELHETŐSÉG

A Peugeot Boxer össztömeg tekintetében is az egyik legszélesebb választékot kínálja: :
• 2,8 tonna / 3 tonna / 3,3 tonna / 3,5 tonna / 4 tonna.

HASZNOS SZÉLESSÉG

A lehető legnagyobb rakodótér biztosítása érdekében egyetlen köbcentiméter sem vész kárba.
A Peugeot Boxer rendelkezik kategóriájának egyik legnagyobb rakodható padlószélességével: 1,422 m a kerékdobnál, 1,870 m maximális belső szélesség mellett.

GAZDASÁGOS ÜZEMELTETÉS

A Peugeot Boxer rendkívül kedvező fenntartási költségeket garantál.

 

A Boxer számos változatban kapható:
• Zárt furgon, plató-kabin és plató-duplakabin változatok áruszállításhoz,
• alváz-kabin, alváz-duplakabin és padlólemezes alváz-kabin változatok felépítmény kialakításához.

Ezek mellett a Boxer ötféle megengedett össztömeggel készül: a 280-as sorozat 2,8 tonnás, a 300-as sorozat 3,0 tonnás, a 330-as sorozat 3,3 tonnás, a 350-es sorozat 3,5 tonnás, a 400-as sorozat pedig 4,0 tonnás. A választási lehetőségeket tovább szélesítik a különböző hosszúságok és szélességek.
A háromféle magasság (2,254 m, 2,524 m, 2,764 m) négyféle hosszúsággal (4,963 m, 5,413 m, 5,998 m, 6,363 m) kombinálható, így Ön akár hétféle változat közül (zárt furgon esetén) választhatja ki a legmegfelelőbb modellt.
A hatféle rakodótérméret 8 köbmétertől (L1H1 változat) 17 m3-ig terjed (L4H3 változat), az ajtókat pedig úgy méretezik, hogy a lehető legkönnyebb legyen berakodni a szállítani kívánt árut.
A lehető legnagyobb rakodótér biztosítása érdekében egyetlen köbcentiméter sem vész kárba. A kerékdob méretét például lecsökkentették, távolságukat pedig optimalizálták annak érdekében, hogy a legnagyobb rakodható padlószélesség alakuljon ki (a szélesség 1,422 m a kerékdobnál, 1,870 m maximális belső szélesség mellett).

KI- ÉS BERAKODÁS

A Peugeot Boxer nagyban segíti a ki- és berakodást:
• A kerékdobok közötti szélessége 1,422 m, maximális szélessége belül 1,870 m.
• A rakodóküszöb az egyik legalacsonyabb a kategóriában: 493–602 mm. A rakodóperem magassága pneumatikus felfüggesztéssel* tovább csökkenthető.
• A hátsó ajtók 96-tól 270°* fokig nyithatók.
• Egy vagy két oldalajtóval rendelhető.

* opció

 

SZERVIZINTERVALLUM

Hogy gépkocsija a biztonság, a teljesítmény és a kényelem szempontjából is megőrizze optimális működését, feltétlenül be kell tartani a rá vonatkozó karbantartási előírásokat. A karbantartási tervben ellenőrzések, folyadékfeltöltések és a gépjármű megfelelő működéséhez nélkülözhetetlen műveletek szerepelnek.
Az átvizsgálások gyakorisága és az elvégzendő műveletek a megtett kilométerek számától és a gépjármű életkorától függnek. A gyártó által előírt szervizintervallum: 48.000km/2 év. Fokozott üzemeltetés esetén az ajánlott, de nem kötelező szervizintervallum 30.000 km/1 év. Fontos, hogy amennyiben 2 éven belül eléri a 48.000km-t, és elmulasztja szervizbe vinni gépjárművét, úgy a fenti mulasztásával okozott műszaki meghibásodások esetében elveszíti a garanciát a mulasztás miatt meghibásodott alkatrészek tekintetében. Természetes a 2 éves garancia változatlanul megmarad azon meghibásodások esetében, amelyek nem az előírt szervizintervallumok elmulasztása következményeként merülnek fel.

A beépített diagnosztika jelezheti Önnek ezen műveletek valamelyikének korábbi esedékességét egy visszajelző lámpa kigyulladásával.

Amennyiben Ön változtatott a használati körülményeken úgy, hogy azok a továbbiakban fokozott üzemeltetésnek minősülnek, a továbbiakban fokozott karbantartási előírásokat kell alkalmaznia.

A fokozott üzemeltetésnek megfelelően a fokozott karbantartásra vonatkozó ajánlást javasoljuk a következő esetekben:
• állandó váltott üzem,
• városi használat (pl. taxi, mentőautó, 20 km/h alatti átlagsebesség).
• rövid útszakaszok (kevesebb mint 10 km) gyakori megtétele hideg (több mint egy órája álló) motorral,
• hosszabb tartózkodás:
• poros levegőn,
• olyan országokban, ahol a PEUGEOT ajánlásainak nem megfelelő üzemanyagokat forgalmaznak,
• B20 vagy B30 típusú biodízel vagy több mint 3% metanoltartalmú benzin (akár alkalmi jellegű) használata

Peugeot_Boxer

Peugeot_Boxer

Peugeot_Boxer

Peugeot_Boxer

PROFESSZIONÁLIS IGÉNYEK

A Peugeot Boxer széles kínálata igyekszik megfelelni a legkülönbözőbb vállalkozói igényeknek :
• rendelhető 3 személyes szimpla és 7 személyes dupla-kabinos változatban is;

• a széles kínálatot tovább bővítik a Boxer alváz- és padlómezes alváz változataira építhető klasszikus és egyedi igényekre szabott speciális felépítményei. Legyen egy egyszerű platós, dobozos, egyedi mozgóárus, autómentő vagy akár betegszállító felépítmény, a lehetőségek tárháza szinte végtelen.

 

Peugeot_Boxer Peugeot_Boxer Peugeot_Boxer Peugeot_Boxer Peugeot_Boxer Peugeot_Boxer

MOTOROK

A BlueHDi erőforrások takarékosabb üzemmódot biztosítanak mint elődeik. A 110 és 130 LE változatok nyomatékosabbak is az EURO 5-ös motoroknál.
• 2.0 BlueHDi 110 LE / 300 Nm
• 2.0 BLueHDi 130 LE / 340 Nm
• 2.0 BlueHDi 160 LE / 350 Nm

BlueHDi – MADE BY „PSA”:

• Saját gyártású motor a franciaországi TREMERY telephelyen
• Megbízható, több mint 12 000 000 db számban gyártott 2.0 HDi („DW”) motor használata
• A 2.0 literes „DW” motor Euro 6-os változatából közel 500 000 db-ot értékesítettek 2013 óta

A MINŐSÉG, mint fő szempont:

• Az új 2.0 BlueHDi motort (DW10FU) több mint 10 000 órán át tesztelték tesztpadon, amely több mint 1,3 millió tesztkilométerrel egészült ki valós körülmények között.
• A kipufogórendszernél a PSA FAP rendszerét alkalmazták, amely több mint 10 millió példányban készült 2001 óta.
• A motor DELPHI típusú befecskendezéssel rendelkezik (1800 bar-on optimalizált befecskendezés).
Specifikus kishaszonjármű tesztelést dolgoztak ki, amely egy általános és egy Turbo tartóssági teszttel egészült ki:
• Több mint 10 000 óra tesztpad üzem,
• Folyamatos, teljes terheléses teszt 50%-al nehezebb körülmények között, mint egy normál személyautónál,
• Tesztelés -30 °C fokos klímaszobában (tesztpad üzem),
• 16 000 működési ciklus, változó hőmérséklet mellett (személyautóknál általában 10 000 cikust bonyolítanak) amely 15 év időtartamú fokozott használatnak felel meg (indítás/„hideg járat” és gyorsítás).

DIGITÁLIS TACHOGRÁF

A digitális tachográf* 4 tonnás vagy nagyobb össztömegű járműveknél kötelező tartozék, használatát európai jogszabály teszi kötelezővé. A digitális tachográfot sebességszabályozóval látták el. A menetadatokat memóriakártyán rögzíti, és beépített nyomtatóval is rendelkezik. *opció

TOLATÓKAMERA

A hátramenet közben végrehajtott precíz manőverezést a tolatókamera* távolságjelző vonalakkal teszi még egyszerűbbé.
A harmadik féklámpa mellé beépített kamera tolatás közben automatikusan bekapcsol, a képet pedig az érintőképernyőn jeleníti meg. *opció

KAPCSOLAT

Hogy menet közben is könnyedén intézhesse céges ügyeit, a Peugeot Boxer Active szintnél opcióként tartalmazza a Bluetooth® kihangosítót és az USB-csatlakozót. Az 5″-os érintőképernyő, mely szintén opció az Active szintnél, egyedülálló a szegmensben. Opcióként természetesen navigáció is rendelhető.

ÜLÉSEK

A teleszkópos* vezetőülés esetében a sofőr súlyához igazítható a rugó csillapítása, ezáltal biztosítva még nagyobb kényelmet.

A háttámla dőlésszöge, az ülés magassága állítható. A középső ülés háttámlája előredönthető, írófelületként használható.
A középkonzolon iratrögzítő is helyet kapott. *opció

Programozható tempomat

A programozható tempomat és sebességhatároló Active szintnél az alapfelszereltség része (a 3.0 l HDi erőforrás esetén sebességhatároló nélkül). Segítségével a jármű sebessége a beprogramozott sebességen tartható bármilyen domborzati viszonyok között úgy, hogy a vezetőnek nem kell a gázpedálra lépnie.

ESP

A Boxer szériában tartalmazza az ESP-t.

Az ESP része a
• kipörgésgátló,
• a dombsegéd és
• a terhelésfüggő adaptív fékerő-szabályozás.

A kipörgésgátló a hajtott kerekek kipörgését figyeli, és a fékre, illetve a motor fordulatszámára hatva állítja vissza a tapadást.

A dombsegéd akkor kapcsol be, ha a jármű áll, a motor jár, a vezető lába a fékpedálon van, és öt százalékosnál meredekebb emelkedőn előremeneti vagy hátrameneti sebességfokozatban van. Ilyenkor a fékrendszer még két másodpercig megtartja nyomását, miután a sofőr levette a lábát a fékpedálról, ezzel is megkönnyítve az elindulást, megakadályozva, hogy a jármű visszaguruljon, akár teljes terhelés mellett is.

A terhelésfüggő adaptív fékerő-szabályozás a terhelés és tehereloszlás függvényében szabályozza azt a pontot, ahol az ESP beavatkozik, így a jármű még stabilabban követheti az utat kritikus helyzetekben.

GRIP CONTROL

Az intelligens menetstabilizáló rendszer (GRIP CONTROL)* az ESP továbbfejlesztett változata, amely nehéz terepen vagy csúszós úton (pl. sárban, homokban, hóban) javítja a tapadást.
A műszerfalon elhelyezett gombbal aktiválható, ha lecsökken a tapadás, a kipörgésgátlótól átveszi a stafétát, a jobban tapadó kerékhez továbbítja a hajtást, így javítja a tapadást, és segít megtartani a kívánt nyomvonalat.
30 km/h feletti sebességnél automatikusan kikapcsol.
A GRIP CONTROL új funkciója a lejtmenet-szabályozó, amely segít a vezetőnek az egyenletes sebesség megtartásában, amikor 30 km/h-nál kisebb sebességgel, 8%-nál meredekebb lejtőn halad – különösen laza talajon – anélkül, hogy a gáz- vagy a fékpedált kellene használnia.
Ha a sofőr 30 km/h-nál nagyobb sebességre gyorsít, automatikusan kikapcsol. *opció

SÁVELHAGYÁSRA FIGYELMEZTETŐ RENDSZER

A középső visszapillantó tükör fölött elhelyezett kamera folyamatosan figyeli az utat, és amennyiben a sofőr irányjelző használata nélkül lép át egy folytonos vagy szaggatott vonalat, figyelmeztető lámpa villan fel a műszerfalon, illetve a sávelhagyás oldalán hangjelzést is ad. A rendszer 60 km/h sebesség felett lép működésbe. Opcióként rendelhető.

  


Ajánlatot kérek